hycklaren.blogg.se

Så här är det bara...

Jag skriver vad jag vill....

Kategori: Allmänt

Länge har jag funderat på att ha någonstans att skriva av mig. Skriva av mig glädje, ilska och annat som jag ibland kan känna att jag vill ventilera ut.

Jag tror att jag är en helt vanlig människa, om än lite konstig, men ändå normal…

Min blogg kommer att vara en enkelriktad kanal för mig, kommentarer kommer att kunna skrivas och publiceras, men först efter mitt godkännande…inte för att jag bryr mig om vad ni skriver, jag vill bara godkänna först, för att jag kan.
En del av er kommer säkert att tycka väldigt negativt och en del väldigt positivt om det jag skriver, och ni får då chansen att kommentera…men jag kommer aldrig att svara på det, för jag bryr mig inte om vad ni tycker, det kan bara vara roligt att läsa det och därför låter jag det vara med.

Jag kommer att skriva om precis allt som faller mig in, och jag ser fram emot att bara kunna uttrycka mig och fullständigt skita i vad andra tycker om det.
En del av er kommer säkert att sitta och bli förbannade och häva ur er en massa skit, och eftersom ni antagligen är väldigt inåtvända  och rädda av er i det verkliga livet, så kommer jag att låta er göra det här, bara det inte blir för ofta. Det blir tråkigt med upprepningar….

Jag hoppas att det blir kul…..

Kommentera inlägget här: